WEP : één schooljaar in de USA, Fort Worth

Hallo allemaal,

Jullie zijn hier allemaal getuigen van het eerste berichtje van mijn (prille) blog! De aanleiding voor het schrijven van deze blog is dat ik vanaf zaterdag 13 augustus een jaartje naar de Verenigde Staten trek, in een uitwisselingsproject van WEP.

De bedoeling van de schooljaarprogramma’s van WEP is dat de uitwisselingstudent een jaar school volgt op de middelbare/  high school van het land in kwestie en daar ook een jaar doorbrengt in een gastgezin om zich zoveel mogelijk te integreren in de cultuur. (Ik zal in een berichtje de komende dagen wat meer over WEP vertellen)

Mijn komend schooljaar zal zich dus afspelen in een voorstad van Fort Worth, in de staat Texas. Mijn gastgezin bestaat uit mijn gastmoeder Janet, en mijn ‘gastbroer’ Sean. De oudste dochter, Ashley, woont al buitenshuis met haar vriend en haar kindje.

Ik zal proberen jullie zo vaak mogelijk wat up-to-daten over de gang van zaken hier en wat te vertellen over de belevenissen en dergelijke.

B.

Plaats een reactie